Administratief medewerker Juridische Zaken

Zin om je handen uit de mouwen te steken bij team JZ?
De functie
Als administratief juridisch medewerker ben je onze rechterhand en ondersteun je jouw collega’s bij uiteenlopende – vooral administratieve - werkzaamheden. Zo ondersteun je bij de afhandeling van bezwaarschriften en plan je hiervoor de hoorzittingen.
Waar ga je je verder mee bezig houden?
Daarnaast ben je nauw betrokken bij de administratieve voorbereiding van beroepsprocedures en de legesbezwaren. Je neemt actief deel aan de behandeling van Woo-verzoeken. Dit houdt in dat je bezig bent met het opvragen van documenten, een goede dossiervorming en het anonimiseren van documenten. Je hebt regelmatig contact met interne en/of externe partners en inwoners. Geen dag is bij ons hetzelfde wat zorgt voor veel variatie in je werkzaamheden. Ben je enthousiast geworden en kun je niet wachten om je handen uit de mouwen te steken? Lees dan snel verder!
Over de organisatie en het team
Waar kom je werken?
Tussen de Maas en de Waal ligt het ‘riviereiland’ Bommelerwaard. Door de centrale ligging langs de A2, het afwisselende landschap en de rijke historie is het aantrekkelijk om te wonen, recreëren e?n werken. De gemeenten Zaltbommel en Maasdriel werken nauw samen om dit in stand te houden. Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard (BVEB) ondersteunt de gemeenten op het gebied van Financiën, Juridische zaken, Informatisering & Automatisering en HRM.
Pronken zit niet in onze aard, maar we zijn trots op al het moois dat de Bommelerwaard te bieden heeft. Onze ambities zijn hoog, maar realistisch. De sfeer binnen onze organisatie is informeel en de lijnen zijn kort. In deze functie versterk je samen met zo’n 9 collega’s het team Juridische Zaken. Ben jij op zoek naar een baan bij de lokale overheid? Kom werken in de Bommelerwaard!
Jouw profiel
Wat verwachten we van jou?
- Je hebt MBO+ werk- en denkniveau of je hebt net je hbo-opleiding afgerond.
- Je hebt een juridische achtergrond.
- Je kunt goed plannen en het overzicht bewaren.
- Je hebt een duidelijke manier van communiceren.
- Je bent zorgvuldig en kunt omgaan met een wisselende werkdruk.
- Je werkt graag samen en bent een gezellige collega .
Arbeidsvoorwaarden
Waar kun je op rekenen?
Je krijgt een salaris van maximaal € 3.301,-- bruto per maand op basis van 36 uur per week (functieschaal 7). Daarnaast ontvang je een Individueel Keuzebudget van 17,05%. Dit budget wordt maandelijks gereserveerd. Je beslist zelf hoe je het IKB wilt gebruiken. Je kunt het bijvoorbeeld gebruiken voor extra verlofdagen of laten uitbetalen op een moment dat jou past. Ook stellen we een mobiele telefoon ter beschikking. Wij kennen een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals reiskostenvergoeding woon-werkverkeer, variabele werktijden en studiemogelijkheden. Je zal starten met jaarcontract en de intentie is er om dat na een jaar om te zetten in een vast contract.
Wij werken (veelal) digitaal en daar waar je nodig bent. Vanuit huis, kantoor of een van de gemeentekantoren. Werk je op kantoor, dan is er voldoende gratis parkeergelegenheid nabij.
Meer informatie
Wil je meer weten?
Kijk eens op onze website https://www.werkenvoordebommelerwaard.nl/ voor meer informatie over het werken in onze gemeente. Neem dan contact op met Antoinette van Dam, senior jurist team Juridische Zaken. Je bereikt haar via telefoonnummer +31629419249 of avandam@bommelerwaard.nl. Heb je vragen over de procedure? Neem dan contact op met Marieke van den Beemt, via mvandenbeemt@bommelerwaard.nl of tel. +31620736969.
Ligt hier voor jou een uitdaging?
Maak dan je enthousiasme kenbaar en stuur je sollicitatie (motivatie & CV).
Kom werken in de Bommelerwaard!
Reageer vandaag
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en heb je interesse, vragen, of wil je direct solliciteren?
Meer informatie over deze vacature?
Neem contact op met Marieke van den Beemt van Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard
Gerelateerde vacatures
Over de organisatie

Over de organisatie
Werken bij de Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard
In de prachtige Bommelerwaard werken de gemeenten Zaltbommel en Maasdriel nauw samen. Bij de Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard (BVEB) werk jij voor de twee gemeenten én voor de BVEB zelf. Dit kan bij het team Financiën, Informatisering en Automatisering, Juridische zaken of HRM. Samen is het een omvangrijke organisatie en zonder de BVEB zouden de gemeenten niet kunnen functioneren. Jouw werk heeft dan ook impact op de gehele Bommelerwaard. Werken voor twee gemeenten betekent werken voor twee werelden. Diversiteit in jouw werk is dan ook gegarandeerd. Omdat het een relatief jonge organisatie is, moet er nog veel gebeuren. Ontdek de vele mogelijkheden van de Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard!
De BVEB, het hart van de Bommelerwaard
De BVEB bestaat sinds 2018 en heeft een eigen directie en bestuur. De 70 vaste medewerkers werken vanuit de gemeentehuizen van de beide gemeenten. Naast de ondersteuning van de gemeenten, werkt de BVEB aan eigen projecten voor harmonisering en optimalisering van processen. Zo is er het project ‘Zaakgericht werken’, waar ingezet wordt op nieuwe manieren van samenwerken waarbij de inwoners en ondernemers centraal staan.